Nike Furiosa

nedjelja, 24.09.2017.

Đir oko grada (1989.)

Naišla sam prije 20ak dana na ove videe ispod teksta koji su me odmah vratili u prošlost pa sam samo kratko zabilježila par riječi (a da imam vremena, bio bi roman.. tko zna, možda jednom).

9.8.1989. đir po gradu (ja dan danas kad dođem u Zadar za opuštanje opalim takav đir, nema bolje relaksacije, a znam da su u manjini oni Zadrani koji ne điraju tako samo "đira radi") i nema gužve u 4 popodne, mista za parkirati ko u priči, ni vrućine nisu bile tako ljepljive kao danas..

kako sam volila kad bi me mama nekad poslije posla odvela popodne u grad, ili popodne u grad ba trajekt pa na otok, a onda ujutro vraćanje u Zd jer bi ona radila popodnevnu smjenu sljedeći dan u hotelu na čiju reklamu možete naići prateći ovaj standardni đir (fali samo prolaz ulicom Put Dikla da ugođaj bude potpun :-)
I onda kad bi mi mama još naručila Coca-colu u baru u trajektu, a sebi espresso ili mali macchiato.. i ona se zapričala s nekim poznatim, a ja udubila u strip ili samo gledala valove koje je stvarao trajekt..

Ljeto u Zadru 1989. uglavnom, pamtim i po crnim sandalama na sitne bijele točkice i prvim modnim odabirima i kombinacijama koje sam s guštom nosila :-) i još po nekim lijepim trenucima :-) bilo mi je to najljepše ljeto u djetinjstvu. Kad vidim ovaj filmić, totalno kužim zbog čega :-)

Linkovi na te đireve:
Đir oko Borika, Dikla, grada 1. dio

Đir oko Borika, Dikla, grada 2. dio

Đir oko Borika, Dikla, grada, 3. dio

Objavljeno na FB stranici Kalelarga Zadar - Video zapisi đira oko Zadra iz kolovoza 1989. godine.
Autor videa: Miroslav Milić




Oznake: đir oko grada, zadar

24.09.2017. u 13:05 • 16 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< rujan, 2017 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Komentari da/ne?

nike_furiosa@yahoo.com

za sve ono što biste mi možda željeli reći ili me pitati off the record :)

Da li spavam:


Sa mnom ste pili koktel: